Kasetony reklamowe występują w wersji dwustronnej i jednostronnej. Wykorzystywane są wewnątrz i na zewnątrz budynków, do promowania marki, produktów i usług. W naszej ofercie są również kasetony podświetlane, przyciągające wzrok i budujące wizerunek firmy.
Kasetony reklamowe – kasetony dwustronne i jednostronne
Kasetony reklamowe przyciągają uwagę potencjalnych klientów. Służą przede wszystkim do wyróżniania marki oraz jej oferty na tle konkurencji. Montowane są w przestrzeni publicznej, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku. Kasetony reklamowe to nowoczesna alternatywa dla plakatów oraz dekoracji ściennych w przestrzeniach komercyjnych. Modele jednostronne stosowane są na elewacji budynku, natomiast dwustronne na wolnostojących słupach reklamowych. Czym różnią się powyższe kasetony reklamowe?
- kaseton jednostronny – widoczny tylko z jednej strony. To idealne rozwiązanie dla firmy, sklepu czy restauracji, ponieważ reklama dociera do przechodniów i przejeżdżających kierowców. Jest też umieszczany w witrynach sklepowych, wąskich uliczkach oraz w miejscach o ograniczonej przestrzeni.
- kaseton dwustronny – w wersji dwustronnej kaseton, sprawdza się w sytuacji, gdy reklama ma być widoczna z dwóch różnych kierunków. Spełnia swoją funkcję w miejscu o dużym natężeniu ruchu. Montaż kasetonów dwustronnych jest wskazany przy drogach, parkingach i wejściach do centrów handlowych.
Producent kasetonów reklamowych tworzy szkielet z profilu aluminiowego, zapewniając jego stabilność i wytrzymałość. Umieszcza w ramie aluminiowej, ponieważ zapewnia ona lekkość i odporność na warunki atmosferyczne. Produkty większych rozmiarów, wymagają wytrzymałej ramy, która potrafi utrzymać front wykonany z plexi czy tworzywa sztucznego.
Kaseton podświetlany – zastosowanie
Reklama świetlna jest skuteczna, ponieważ przyciąga wzrok i buduje wizerunek marki. Nowoczesne kasetony podświetlane są widoczne, nawet w warunkach słabego oświetlenia. Technologia LED w połączeniu z nowoczesnym designem sprawia, że kasetony są doskonałym narzędziem reklamy. Z powodzeniem montuje się przy wejściach do sklepów, punktów usługowych, aptek, stacji benzynowych, banków oraz na słupach reklamowych i przy drogach.
Kasetony podświetlane wykorzystywane są również wewnątrz budynków. Sprawdzają się na targach branżowych, halach wystawowych, konferencjach, koncertach, lotniskach, dworcach kolejowych, w urzędach oraz w wielu innych miejscach. Pełnią bowiem, nie tylko funkcję reklamową, ale także informacyjną. W biurach i urzędach służą jako tablice informacyjne, kierujące klientów i pracowników do odpowiednich miejsc. Umieszczane w galeriach handlowych czy na poczekalniach, informują o bieżących wydarzeniach lub oferowanych produktach/usługach, wzmacniając identyfikację wizualną marki.
Podsumowanie: kiedy zamówić kaseton reklamowy zwykły, a kiedy kaseton świetlny
Wybór między zwykłym kasetonem reklamowym a kasetonem świetlnym zależy od lokalizacji, widoczności i budżetu. W miejscach, gdzie jest dobre oświetlenie, wystarczy zamówić jednostronny lub dwustronny model, który jest tańszy od podświetlanego.
Z kolei kaseton świetlny jest idealnym rozwiązaniem w miejscu, gdzie reklama ma przyciągać uwagę przez całą dobę. Sprawdza się w lokalizacjach, które mają słabe oświetlenie. W przypadku reklamy długoterminowej, gdzie istotna jest stała i efektywna widoczność, kasetony świetlne są bardziej opłacalne, bo pozwalają wyróżnić firmę na tle konkurencji i dotrzeć do większej liczby odbiorców. Sprawdzają się w przestrzeniach o dużym natężeniu ruchu.